„Dar am fost făcut praf cu multă delicateţe de un film de desene animate. M-am mirat când am auzit că ni se va proiecta un film de desene animate şi eram tare curios să văd dacă e ceva de capul lui. Dar „Ultimul inorog“ este un film plin de simboluri şi m-a impresionat mai mult decât cartea mea preferată, „India secretă”. Poţi să vezi acest film şi să rămâi doar cu o poveste de adormit copiii, frumoasă ca „Bambi“ sau ca „Albă ca Zăpada“. Dar eu am văzut filmul ca pe o călătorie mistică. Ultimul inorog reprezenta încarnarea lui Iisus Hristos, venit să îi mântuiască pe oameni. Şi Taurul Roşu reprezenta diavolul, care vrea să câştige cât mai multe suflete. Pe inorog nu îl recunoşteau decât oamenii cu inima foarte curată sau vrăjitorii. Şi când a fost recunoscut de o femeie simplă, care a început să plângă şi să îi spună: „O, cât te-am aşteptat…“, mi-au dat şi mie lacrimile. Am simţit că la fel îl aşteaptă sufletul meu pe Iisus. La fel inima mea a recunoscut faptul că el este ultimul inorog venit să ne mântuiască.”

